Lights in Alingsås

Typ det stora eventet i den lilla staden alingsås :) De är värsta stolta och verkar tro att det är en stor turistattraktion, men som den väldigt visa Johanna - http://psjohanna.blogg.se/ - sa idag:

"de är så himla stolta för att det typ kom en kines dit en gång" och jag sa att den kinesen säkert har bott i sverige i fem år ^^
Men lights in alingsås är ganska mysigt ändå, även om det är ruskigt kallt ute. Jag har inte hunnit gå hela ännu, men jag känner att jag nog borde göra det någon gång. Speciellt eftersom en del utav rundan går förbi vårat hus och gatorna utanför. Men jag, mamma och jonna var och kollade på lekparken som bara ligger två hus bort, där de hade gjort värsta mysigt och lyst upp gungorna och så :)

Några pics:
Lights in alingsas

lights in alingsas

lights in alingsas

lights in alingsas

Märkte att blogg.se försämrar bildkvaliten något grymt, riktigt dåligt utav dem. Jag sparar ändå mina bilder i högsta JPG-kvaliten och ändå blir de helt smuliga? Fan va tråkigt :)

hejda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

försämrar dem bilderna? så du menar att det är till och med bättre? vilken kamera har du egentligen? tar den typ HD+ bilder om det nu finns något som heter HD+ xD haha (det finns på min film kamera så då borde de ju finnas för bilder x) )

2010-10-10 @ 14:41:47
URL: http://currys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0