Hoppsadlar i skolan!

Hejhej :)
Jag sitter i skolan nu. Har svenska, det är bara en halvtimme kvar på våran tvåtimmarslektion. Jag har ska samla information om det blåa blockets skolpolitik och skriva en debattartikel för den och förbreda en muntlig romanpresentation. Jag har läst Mannen som kunde tala med hästar. Den var... bra. Så himla hemsk i början när två tjejer rider ut i skogen och blir överkörda av en lastbil. Jag gråter typ när jag ser filmen ^^

Men lektionen går inte så himla bra, som ni förstår kanske, eftersom jag sitter här och bloggar :) Johanna bredvid kollar på sadlar och det är mycket roligare än att jobba tycker vi.
Jag har typ ingen koll på sadlar. Vilket märke som man ska ha eller inte eller så ^^ Vi var och provade sadlar på Cattis för ett tag sedan, några veckor eller så, den hon har nu passar verkligen inte bra. Hon har blivit så himla överbygd det senaste. Men när vi var och provade så gick det ju inte så bra ^^ Hästen fick cpryck och bockade av Jonna. Sen trampade hon på henne .___.

Aja, nu var det dags att stänga av säger läraren :)

hejda

Kommentarer
Postat av: hanna

blogga mer!!!! om hur det går med hästen och mer nya bilder!!!

2010-10-01 @ 12:40:24
URL: http://xxhannishxx.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

jag var tvungen att ha något jobbigt projekt om..vänsterpartiet. det var hemskt! vi skulle säga till små 4:or och 7:or varför man skulle rösta på sitt parti i skolvalet och jag var lyckades tyvärr att övertala dem att rösta på vänster D: usch! men annars behövde inte jag presentera nått :) muahha! :D xD

2010-10-10 @ 14:29:53
URL: http://currys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0