Höstbilder från Falköping

Jag har varit i Falköping hela dagen idag :) Åkte vid halv 9 och kom hem halv 7. Jag hade en väldigt mysig dag när jag passade mormors/mosters valpar medan mormor åkte till skövde och shoppade. Tjänade en slant också, och det är verkligen inte illa. Jag är stenrik nu ^^ Får se om jag åker till allum i partille nästa helg eller så, jag går ju sent nästa vecka så då kommer jag inte hinna efter skolan. Det finns så himla mycket som jag vill och (nästan) behöver köpa nu!

När mormor kom tillbaka vid lunch tog vi bilen och åkte till en skog utanför falköping där mamma bodde när hon var liten, och gick ut på en mysig promenad med hundarna. Min kamera var självklart med som tur var, för det var galet fint där vi gick :) Och det har varit sånt himla härligt väder! Om det ska se ut såhär hela oktober så kan jag faktiskt stå ut med hösten.

I skogen så fanns det massvis med roliga skyltar. Gatuskyltar. Riktigt wierd ^^

Petsamo Plantskola i Falköping

Petsamo Plantskola säger denhär skylten. Aaa, men visst, var? Mitt ute på kalhygget eller? ^^

Huvud i Putsen Falköping

Och Huvud i Putsen, en världsmetropol till vilken man kommer om man följer denhär igenväxta stigen rakt in i trollskogen strax utanför Falköping, Sverige ^^ Den som har satt upp dehär skyltarna kan inte ha varit helt riktig i huvudet, eller så hade han jävligt kul ^^ Det hade jag i alla fall ;)

Sjö, Träd, Höstfärger

Mitt i skogen så låg det en liten sjö. Bilden är inte redigerat utan träden speglade sig så klart i vattnet. Så himla fint, jag blev värsta förvånad när jag såg det.

Svartvita träd

Vilken bild är finast? Den mörka svartvita eller den ljusa? :)

Höstfärger

Mer bilder kommer inom kort :)

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gillar hur du fotar :) Gillar den där bilden där det står "Huvud i Putsen" :P

2010-10-09 @ 21:00:53
URL: http://jwester.blogg.se/
Postat av: Sunzhinehorze (s.s)

Fina bilder :)

2010-10-10 @ 14:23:17
Postat av: Emma Söderberg

Nu har veckans blogg dragit igång , och ni kan börja rösta :)

2010-10-10 @ 19:25:16
URL: http://emmaahw.blogg.se/
Postat av: Moa Jonsson

sv: Okej, tack ändå! :)

jasså, vad skoj. Jo den hästen har nämligen bott hos mig för ett par år sedan :)



/moa

2010-10-17 @ 09:55:21
URL: http://nettycoop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0