Det går dåligt med hemsidan

Programmet som jag använder för att koda min hemsida i, Ace HTML 6 Pro, har helt slutat fungera -.- Det vill bara inte starta sig, påstår att min 30-dagars gratis provtid med programmet är över. Men hallå, jag har faktiskt köpt programmet och haft det i typ ett år nu, inte bara laddat ner en testverison för en månad sedan -.-
Och när mamma och pappa röjde i skåpen för ett tag sedan kastade de utav någon anledning alla förpackningar till våra cd-skivor och satte in alla skivor i en mapp. Dom skrev serienummer, nycklar osv på skivorna - men pappas handstil är helt oläslig och jag har provat så många kombinationer nu att programmet snart kommer spärra mig ^^

Jag kan alltså inte fixa med min hemsida över huvetaget nu, vilket gör mig väldigt irriterad. Jag vill ju att den ska se likadan ut som bloggdesignen .___. Men nej. Självklart ska det jäklas med mig. Jävla datorer.
Så nu står den bara där, halvfärdig och lagom oseriös och jag är inte pepp på någonting som gäller varken hemsidan eller bloggen känner jag (N)

Jag får se om jag kan be min syrra kolla på skivan och se om hon tolkar pappas kryptiska tecken på något annat sätt ^^ Han själv klagar på att han inte ser så smått, inte ens med glasögon ;)

Men besök ändå www.thistla.se - Det finns ett par hundra bilder i fotogalleriet att kika på och gästbok :) Och ditt besök är ju bra för min statisk ^^

Jag har köpt detdär godiset som jag snackade om nu :) Gelenappar, dom röda med gult skaft är godast, jordgubbsbomber och sockerbitar! Haha, en väldigt varierad påse ;) Men det är gaaaalet gott.

Nu ska jag kika på vad vi ska ha för idrott nästa vecka. Hoppas inte det är livräddning. Jag vill inte ha livräddning :(
hejda

Kommentarer
Postat av: e

Vad använder du för program? :)

2010-10-10 @ 14:31:30
URL: http://emmaahw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0