Bara en månad kvar till jul!

Lite mindre till och med, såg jag när jag kollade på dagens datum. Härligt! De spelar jullåtar uppe i receptionen i skolan nu, det var därför jag kände att jag längtade extremt mycket efter jul. Jul är mysigt. Men så fort det varit nyår så får snön försvinna och så kan vi ta en riktigt varm vår redan i januari. Eller hur? :D

Och om snön inte kommer försvinna så kan väl någon skicka mig till denhär ön?



Det hade jag tyckt varit väldigt generöst och jag hade blivit himla tacksam mot den personen :) Ännu bättre vore såklart om någon ville köpa denhär ön till mig ^^ Men det räcker med en lång semester tills det är varmt hemma i sverige också, jag är inte så kräsen ;)

Någon som fattar att jag inte gillar snö? mmmh. Det är helt galet kallt. I tisdags köpte jag en mössa. Jag är inte fin i mössa ^^ Men om det ska fortsätta vara såhär galet kallt tänker jag fan börja ha på mig termobyxor och rånarluva till skolan. Jag hatar kyla. Gör världen lite varm.
Just nu sitter jag i skolan. Det är ganska kallt i mitt klassrum. Mörkt utanför. Klockan är för sjutton bara 4. Det får inte bli mörkt redan :( Jag har svenska. Min dator har dåligt batteri -.- Måste gå upp och hämta en laddare. Blä. Jag vill inte resa mig upp ^^ Jag är klar med krönikan om sagor och myter. Så ja, jag har faktiskt tid att sitta vid datorn på lektionstid. En bra bit har jag kommit med mitt SO-arbete också. Hittat massa bra källor. Börjat skriva en text? Nääääh. Inte nu i alla fall. Om 45 minuter slutar jag. Då ska jag springa så jag hinner med 17 över 5 pendeln hem. Men jag lär ju ändå inte hinna. Det tar sån tid att ta sig från avenyn till stationen ibland. Bussarna och spårvagnarna går precis när de har lust och aldrig när jag vill att de ska komma. Störande ja.

hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0