Jag vill vara en ballerina



Har du sett denna bilden någon gång? Jag ser den hela tiden, och varje gång så tänker jag på när vi satt i datarummet i gullhögen. Linn sa att "hon dansar åt vänster såklart." Så jag kollade, och hon dansade för sjutton åt höger. Alla andra tyckte vänster. Det var typ dagens samtalsämne. Jag tycker fortfarande att hon dansar åt höger, jag kan inte ens föreställa mig att hon dansar åt vänster. Så himla wierd. Nu har jag i och för sig bara klippt ihop dessa bilder och animerat dem själv, det är inte den riktiga ballerinan. Men ändå ^^

& på tal om ballerinor - varför tvingade min mamma mig inte att dansa balett? Jag ska lätt göra det med mina ungar, satan va bra det hade varit att vara så vig! Jag kan omöjligt nå mina fötter om jag sträcker mig ner, inte ens en fot om jag sitter ^^ Det är pinsamt nästan ^^

hejda


Kommentarer
Postat av: Ellen

Du skulle bara veta hur många gånger jag tänkt det... Och jag gick ändå i ballet när jag var liten xD

2010-12-11 @ 21:58:06
Postat av: Fröken Svår

Hon dansar för sjutton åt båda håll! Byt bara fokus från ena benet till det andra. Usch vad skumt^^, Håller med dig om balettgrejen(: Fast det är inte för sent! Jag dansar balett nu lixom, och de som börjar när de är jättesmå dör oftast^^,

2010-12-12 @ 15:22:13
URL: http://biancalagerlof.bloggplatsen.se/
Postat av: Susanna

jo men jag försökte anmäla dig till balett men det fanns inte i Vårgårda kommun, och vi fick inte delta i Alingsås kommuns balett. När jag ringde Vårgårda kommun och klagade så sa de att de satsade på fotbollen istället! precis samma sak liksom... Vårgårda kommun satsar på killar. kram mamma

2010-12-15 @ 08:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0