Visitkorten, äntligen!

Äntligen kom mina visitkort hem i brevlådan :)
Det har tagit väldigt lång tid för dem att komma, men det är väl det enda negativa jag kan säga om beställningen från www.vistaprint.se . De var ganska billiga också, strax under 200 kr för 500 visitkort med glansig framsida, inklusive frakt och jag fick göra min egen layout helt själv. Men om jag hade valt en utav deras egna hade jag fått det för bara en hundralapp.
De har alltid en massa erbjudanden och jag får flera mail i veckan, lite jobbigt, men vissa av dem är väldigt bra. En gratis stämpel, en gratis t-shirt med eget fototryck, köp 3 betala för 2 billiga almenackor med dina egna bilder och mycket mer. Rekommenderas verkligen :)

Kvaliten försämrades inte ett dugg heller!

Såhär såg mina visitkort ut:

visitkort

Snyggt eller vad? :D Fast jag hittade inte den senaste versionen, måste ha sparat den i någon annan konstig mapp. De jag beställde hade nämligen en rosa blomslinga på också :) Jag blev väldigt nöjd. På bilden är http://psjohanna.blogg.se/ och hennes superfina ponny Alegro :) De finns med på headern också ^^

Visitkorten var typ höjdpunkten på min dag ^^ Och självklart apelsinchokladen och cocacolan :) Sedan shoppade jag ju idag också! Just det. Jag var på Åhléns och köpte mig en supergullig gammelrosa halsduk med en rosett på för 179 kr :) Jag har på mig den nu! Riktigt mysig.
Men skolan var inte så himla rolig. Det är inte kul att gå upp klockan 20 över 5 för att duscha varje morgon innan skolan. Verkligen inte. Och gymnasiet är inte direkt kul, även om samhäll är okej - men det blir ju inte direkt lättare att läsa franska för att jag egentligen inte alls vill läsa det i tre år. Menmen. Meritpoäng.
Skolan är bra i alla fall, det är ju bra :)

hejda

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Omg! :O fett coolt med visitkort x) så du vill satsa på att bli fotograf? nice. själv kan jag knappt ta en 'normal' bild (= inte suddig xD ) och..apelsinchocklad? e de gott? O.o låter skumt...XD

2010-10-10 @ 14:22:16
URL: http://currys.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0