Valpfotografering i Falköping

Hemma från släkten i Falköping nu :) Hade en mysig dag där med en massa valpar som skulle fotas. Fick gå upp vid 8 dock, inte precis vad man längtar efter på en lördag. Speciellt inte eftersom jag ska åka på tjejkväll senare ikväll, jag kommer vara så himla trött ^^ Sov inte mer än 6 timmar i natt heller. Jag får snart börja lägga mig vid 7 känner jag, är alltid trött .___. Skönt att det är lov i alla fall. Sova 14 timmar varje dygn - Check :D

Valparna som fotades var 8 små Bichon Havanias från www.honungsmane.com . Fyra flickor och fyra pojkar. 5 helvita, två vitsvarta och en nästan helsvart. Så galet söta hundar ^^ Alla hundar är söta när dom är valpar ;) Fast jag gillar verkligen inte lukten utav hundvalpar. Inte utav vuxna hundar heller för den delen, och nu luktar hela min klasströja hund ^^ Jag är verkligen ingen hundmänniska, som sagt. Men men!

Jag tror jag tog upp mot 200 kort på varje valp. Det var inte lätt att få dom att sitta stilla, stå fint och se glada ut på samma gång. Men det gick till slut. Jag hade tänkt visa några roliga bilder men Johanna var väldigt snabb med att radera och rensa så det blev bara ett par stycken kvar på varje hund ^^

hund

hund

hund3

hund4

hund5

Några stycken utav bilderna :) Som sagt, galet söta hundar ^^ De flesta skulle vad jag förstod hämtas i helgen och under nästa vecka. Det var bara en utav dom som inte hade blivit såld. En svartvit hona om jag inte har helt fel.

Jag var ju med nere i skåne hos Pappa Marzipan när mamma Nova parades, tillsammans med mormor :) På vägen hem gissade vi på hur många valpar det skulle bli. Hon sa 7 och jag sa 8, fyra utav varje kön ^^

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0