Bilder - Tavlor

Hejhej bloggen ^^

Jag har tänkt lägga upp några bilder och visa som jag tänker skriva ut och sätta upp i mitt rum när jag har hittat ramar :) Jag har väldigt mycket plats på väggarna i mitt rum och bilder är ju så himla härligt :) Hittils har jag hittat 3 bilder som jag verkligen vill ha bland de ca 14000 bilder som jag har på datorn.
Jag har inte ramar ännu dock. Ska gå upp till affärerna i Alingsås och se om de har några fina i veckan, eller om jag hinner gå förbi någonstans i Göteborg.
Jag har tänkt mig att de antingen ska vara vita eller rosa, helt vanliga. Eller antika med en massa mönster som står ut, i svart eller guld. Så jag får se vad jag hittar. De får ju inte kosta en hel förmögenhet liksom, jag måste köpa 4 färgpatroner för 150kr styck så jag kan skriva ut bilderna -.-

Här är bilderna :) Skriv gärna en kommentar om vad ni tycker om dem!

Flygplan, flygbild, moln, flyg, paris

En bild från flygplanet, strax innan vi landar i Sverige efter ett par dagar i Paris. Men det är inte själva Parisresan jag tänker på när jag ser bilden, utan alla resor som jag har varit på. Och känslan av att sitta i ett flygplan. Jag älskar att flyga. Det är verkligen en utav de tio bästa sakerna här i livet :) Så himla härligt! Så denhär bilden, redigerad så att den blir något ljusare tror jag, ska absolut få sitta uppe på väggen!

Paris, Eiffeltornet

Denhär bilden tog jag när jag stod på Triumfbågen, första dagen i Paris. Jag gillar inte Paris något vidare, det var en ganska tråkig resa. Hade mycket hellre åkt till London en tredje gång, men Paris är ju Paris, och nu kan jag ju i alla fall säga att jag har varit där. Men jag gillar ändå bilden väldigt mycket och färgerna är fina tillsammans med flygplanet :)

Tysk ridponny, Catwalk, Cattis, brun ponny, fux, svettfux, häst

Den sista bilden föreställer ju såklart Catwalk :) Detta är en utav mina absoluta favoritbilder. Jag är lite tveksam på om jag ska byta ut den och ta en bild från london när jag var där med klassen istället. För att följa temat med resebilder och grå-bruna färger. Vad tycker du?
Men jag ska ha denhär bilden i alla fall, kanske ska sätta upp den över min säng istället.

hejda

Kommentarer
Postat av: Lovis

Tycker du helt klart ska ha guldiga antikramar :D

Och den första bilden är verkligen ursnygg! Har du fotat den från fönstret i planet eller vad annars? ;) Den andra på Paris är också ursnygg, men bilden på Catwalk är faktiskt den finaste av dem tre så jag tycker du ska, som du skrev, sätta upp den på väggen ;D <3 För den är verkligen super fin :D

Kram

2010-10-18 @ 07:30:28
Postat av: Johanna

Jag tycker alla var fina :)

2010-10-18 @ 09:04:17
URL: http://psjohanna.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fast jag och Alegro skulle ju vara det snyggaste motivet alltså ;)

2010-10-18 @ 09:05:05
URL: http://psjohanna.blogg.se/
Postat av: Olivia

Den sista bilden var sjukt fin och dom andra oxå men fasna för den sista :)

2010-10-18 @ 18:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0