Nya händelser sedan helgen!

Jag hoppas att ni har lagt märke till den nya designen? :D Jag är riktigt nöjd. Äntligen, efter att ha suttit sedan helgen och kodat och pillat, fick jag till det ordentligt med bredden så att rutan för inlägg nu är hela 800 px + 300 px bred höger-meny. Härligt :D Nu kan jag verkligen lägga upp bilder som man kan se :) Inläggen som skrevs före detta ser därför lite muppade ut, med skitsmå bilder. Det är synd, jag vet. Men jag tror inte att jag orkar ställa det till rätta. Ni får kika på de nyare inläggen framöver :D

header

Kommentera designen så blir jag väldigt glad :)

Så såg den gamla headern ut om ni inte kommer ihåg det :)



Den är inte till 100% klar än. Jag ska fixa till alla länkar så att de ser fina ut och pilla lite med menyer och undersidor, kategorier, kommentarer osv. Men nu börjar det i alla fall likna något! Jag funderade på att gå med blått och snö, men vintern gör mig så himla demprimerad. Jag kanske sätter in en header med lite snö på under julveckan eller lite fyverkerier till nyår, men jag vill verkligen inte se snö. I Kiruna kommer de ha 0 soltimmar och snön ligger redan djup. Jag är glad att jag bor här nere men jag hade varit gladare om jag kunde få bo i Australien eller något liknande land :) Jag gillar ingenting med vintern, verkligen inte. Inte ens att det är väldigt vackert att fota. Det lilla kan inte väga upp att det alltid är mörkt och att jag alltid fryser som satan!

Flickorna och jag hade tjejkväll hemma hos johanna - www.psjohanna.blogg.se - igår tills i morse, vi var bara 4 stycken och amanda - www.amandasamuelsson.bloggplatsen.se - åkte hem innan natten, men det var ändå väldigt mysigt! Jag är ingen sån som gråter till filmer, verkligen inte, så länge det inte är vampyrfilmer ^^. Och jag är absolut ingen hundmänniska, så mycket kunde vi konstatera.
De hällde sås på min pizza, så den blev helt vidrig, sås som smakar varmt socker och mjölk på mat nej tack, och jag är kass på att bowla ^^ Men jag fick en strike i alla fall. Och en riktigt dålig förlorare är jag också ;)

Jag var ju på halloween-party också, i lördags, med samma tjejer och några till, och det var himla kul det med. Skräckfilmer ^^ Det var mindre kul ^^ Jag har verkligen blivit en tönt, värsta mörkrädd typ ^^ Jag var inte utklädd till något roligt så jag orkar inte lägga upp bilder. Men vi hade väldigt kul i alla fall :) Har varit så himla soft att bara ha lov, men jag har inte sovit så mycket som jag hade velat.
Jag behöver ta tag i lite skolarbete tills imon känner jag, det verkar aldrig ta slut -.- Analys, argumenterande tal och en idrottsinlämning ska jag skriva tills slutet av nästa vecka. Bläää.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0