Lördagen den 13 November 2010

Idag har jag varit riktigt flitig. Jag vaknade vid 10, städade mitt rum och trappuppgången för att tjäna lite pengar. Sedan gick jag till stan och fixade lite julklappar och en farsdagspresent. Farsdag imon, det har ni inte glömt va? :) Nästan så jag gjorde det måste jag erkänna, tur att man har syskon ^^ 

Sedan fixade jag några julklappar till och nu är det bara mammas och pappas julklappar kvar som ska köpas. Duktigt av mig, eller hur? :D

Sedan lyckades jag äntligen bestämma mig för vilken bild som skulle bli den andra som jag ska sätta upp på min vägg! Det blev dessa:

paris, vinter

Hade tänkt sätta dem på den tomma väggen framför mitt skrivbord i två furufärgade A4 ramar. Bredvid har jag en lång ram med plats för 3 bilder 10x15cm. Jag funderar fortfarande om jag ska sätta in Johanna, Ellen och Agnes där, eller om jag ska sätta upp lite fina macrobilder och beställa en hel hög med roliga personliga bilder från Extrafilm och sätta upp vid min säng. Får se :)

Nu ska jag återgå till min lördagskväll framför tv:n. Sagan om Ringen 1 visas på sexan. De är så himla härliga. Föredrar ettan dock, den ändra är så himla mycket krig, trean är fin när träden slåss (för visst är det i trean?) och häst-prinsessan dödar drakryttaren, men spindeln är ju bara så jävla vidrig ^^
hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0