(Höst Vinter) Vår och Sommar

Här om dagen var det riktigt fint höstväder ute :) Tog några bilder. Men i tisdags föll den första snön. Så galet deprimerande! Ta mig till ett varmt land. Jag vill inte ha snö. Den ligger fortfarande kvar och på gator och trottoarer så är det slask och alla skor jag äger är våta -.- Som tur är har snön inte kommit till Göteborg ännu, så när jag åker till skolan glömmer jag bort det. Men så kommer jag hem igen och Just det. Det är ju vinter här. Bläääää. Kan vi inte bara få julafton imorgon och mitten av mars sedan?

Laddar upp bilder från den tidigare nämnda höstdagen. Vill inte ens ta ut kameran i dethär vädret -.-

höst, höstfärger, träd, barrträd

träd, höst, höstfärger

Det är den 11 november (11) idag :) Självklart såg jag till att önska på 11:11! Haha, ja, jag är vidskeplig ^^ Väldigt vidskeplig. Jag skulle aldrig gå under en stege, jag hoppar över gatubrunnar med bokstaven A även om det betyder att jag landar i en vattenpöl eller går in i någon, jag skulle dö om jag krossade en spegel och jag kastar alltid salt över axeln om jag välter ett saltkar ^^ Och så önskar jag när klockan är 11:11, 22:22 och 00:00. Då knackar jag först tre gånger på trä, sedan tre på mina nyckelben typ och sedan tre gånger på min mobiltelefon, eller klockan som visar tiden. Det gör jag tre gånger och så önskar jag något ^^ Lite töntigt? ^^ Aja. Alla är inte helt felfria och det fungerar faktiskt ;)

hejda


Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Din blogg är den finaste jag sett! Jag har inte sett så många men ändå... Okej, Du har jätte fina bilder och jag menar det! Jag gillar också den rosa färgen och all text du har skrivit :P Jag fattar inte hur du kan fota sådär bra!? /Emilia

2010-11-18 @ 17:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0