Foton: Vintertema

blå ros, vinter, blomma

hanna & sir paddy, vinter, häst



vinter landskap snö



Lite foton från förra årets (evighetslånga) vinter eftersom jag inte ville frysa fingrarna av mig genom att gå ut och fota idag. Det har varit helt galet kallt. Solen var uppe några timmar vid lunch, men annars har det bara varit grått och tråkigt. Snöröjningen i Alingsås är den värsta jag varit med om i år, det har varit snö i minst en vecka nu och inte ens gatorna på torget är det minsta plogade -.- Jag har redan tröttnat på vintern. Metro säger att det kommer vara vinter i 87 dagar till i Göteborg. Jag räknar redan ner. Men vintern är fin att titta på på bilder i alla fall :) Kommenterna gärna bilderna. Funderar på att göra en ny header med den blåa rosen som bakgrund :)

hejda

Kommentarer
Postat av: L

Hej!

Tänkte bara höra med dig, för såg att du tävlade. Tänkte bara höra med dig om du har något bra tips på tränare, tävlar själv och funderar på att byta, roligt om man kan få lite förslag :)

2010-11-28 @ 21:26:50
URL: http://linneaborgstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0