De fulaste hjälmarna ever?

HAHA. Jag dör lite granna ^^ Mamma satt och surfade i eftermiddags och då hittade hon dessa hjälmar som säljs på bla. www.filippasridsport.se.

fula hjälmar, ridhjälm, ridhjälmar

HAHAHA. Förlåt att jag skrattar, men jag har aldrig sett fulare hjälmar ^^

Blinget på den första, svarta, är helt okej. Jag älskar blingbling. Men seriöst, den är ju fulare än en cykelhjälm. Jag hatar den sortens skärmar ^^ Den andra, rosa, för det första vilken hemsk rosa färg, matt och typ gulaktig, och vad är det för motiv? En hästsko och lite blommor? Är det hästmotiv? Nej. Det är bara konstigt. Den tredje - Om jag någonsin skulle bära orange ridutrustning, var snäll och slå mig hårt för då är det något fel på mig ^^ Okej. De oranga SCAPA-schabraken är ganksa coola, men det är det enda. Och mönstret på den fjärde, bruna, ser det inte ur som mönstret på en väska? Jo, det gör det verkligen ^^

Och vad är grejen med typ hamarep på sidorna?

Tillåt mig att skratta lite till ^^ Och dessutom, priset för dessa hjälmar. Den första kostar 4000 kr! De andra är visserligen billigare, 1400 och 6 och 700 kr.

Vad tycker du? :)

hejda


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag håller med. Vad fula de är XD

2010-11-15 @ 19:07:10
URL: http://amandalugar.blogg.se/
Postat av: Emma

Den första var okej men de andra var BLÄ X´D

2010-11-18 @ 16:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0