Och helt plötsligt tog tiden slut

Jag skrev ett väldigt deppigt inlägg med lite klagomål om alla uppgifter som skolan skickat med mig hem över helgen, men jag raderade det. Det blev lite tråkigt kände jag :) Det är fredag nu och på fredagar ska man inte tänka på skolan utan vara glaaaad! 

Jag älskar fredagar.
Men inte för att det är idol på tv. Okej? Jag ska inte se idolfinalen ikväll. Jag ska inte blogga om det över huve taget eftersom det är så galet tråkigt och enda anledningen till att de fortfarande sänds är för att Tv4 vill tjäna pengar på samtalen. Kändisarna blir ju ändå bara B-kändisar förutom några mycket få undantag. Denna säsongen har jag lyckats - jag har inte sett ett enda avsnitt utan bara två sångare som johanna tvingade mig se för några veckor sedan. Den enda idol därifrån som faktiskt var bra var Måns. Min måns :)

Nu har just ätit en Ben & Jerry och sett på nyaste avsnittet av Vampire Diaries (som för de som missat detta finns uppladdade på världens bästa facebook-page som jag kanske kan berätta namnet på om ni ber snällt ;) ), ska se nyaste avsnittet av legend of the seeker på www.surfthechannel.com nu och sedan läsa Vampire Diaries 1 på engelska och sova väldigt länge imon :) Eller nej. Det var visst en massa saker jag skulle göra imon. Blä. Jag har en ide - vad sägs om att göra dygnet 30 timmar långt så man hinner sova lite?

hejda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0