Och det var den lördagen det!

Hejhej :)

Imorgon är det den 3:e advent om ni nu har missat det! Herrejävlar, hur kunde tiden gå så galet fort? Det känns som typ 10 år sedan jag slutade gullhögen - men såhär års förra året gick jag fortfarande där. Och det känns som galet länge sen jag började i Jensen. Vart sjutton tog september oktober och november vägen? Jag förstår inte. Nu sitter jag i alla fall här, ska snart få slutbetyg i tre A-kurser, första året på gymnasiet, hundrafemtio mil bort från Agnes, insöad och längtar efter julafton. Snart lär jag ju vara pensionerad?

Anledningen till att jag helt plötsligt började fundera över tid var att jag skulle sätta mig och skriva ett julkort att skicka till Amerika och berätta vad som hänt under året. Då undrade jag vad jag hade gjort 2010 och så berättade mamma om värsta roliga facebook-app! Den valde slumpvis ut statusar från facebook som jag skrivit under året.



Den var värsta ful, asdålig JPEG-kvalite, men ändå ^^
Jag kommer så väl ihåg media-grejen, bildspelet.
Och Alice i Underlandet. Kommer fortfarande ihåg reklamen ^^
Bästa dagen i mitt liv dock, det som agnes skulle fota och det som skulle få folk att häpna på engelskan kan jag dock ine komma ihåg vad det var. Kanske. Möjligtvis person-porträttet vi skulle skriva på engelskan. Det är det enda jag kan tänka mig som jag kommer ihåg.
Mariestad, floby, och att vara ensam i johannas hus är också saker jag kommer ihåg. Värmen på tävlingarna. Herregud, det var galet.

2010 har varit ett sammanfattningsvis bra år :)
Men jag kan fortfarande inte komma på vad jag ska skriva i julkortet. Blä. Om att jag börjat gymnasiet (men vad sjutton är motsvarigheten i USA?) och varit i Spanien typ.

Aja.

Jag ska skriva lite på historian också, någon gång fram emot midnatt eller så ^^ Inte nu i alla fall. Flirt-liscens-reklamen på Spotify suger. Hårt. Imorgon eftermiddag ska jag pierca min navel :D Det har regnat idag. Varit plusgrader. Och sedan snöade det. Nu är det mörkt. Jag kommer bryta flera ben imorgon när jag ska gå ut. Is och mej är inte vänner.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0