Dagen idag var som följande lyder

Hejsan BLOGGEN ;)
Som vanligt när jag har mycket bättre och mer viktiga saker att göra så väljer jag att uppdatera min älskade blogg! Den viktigare saken som idag borde tas hand om genast är Veckans nyhet, det är på mig (och min johanna) som lotten har fallit på denna veckan att hitta en nyhet och analysera denna efter analysmodellen och sedan presentera den i ett muntiligt föredrag för våra kära klasskamrater. Ni förstår varför jag föredrar att sitta framför min skärm och blogga va? Aaaam. Kan tänka mig det. Johanna och jag ska i alla fall snacka om Wikileaks som det har stått mycket om i tidiningen nu, och han Julien Assange, eller vad han hette. (Bra att jag har stenkoll på detta) Själv fick jag reda på dethär med Wikileaks i tidsdags. Igår alltså. Johanna trodde jag vart lite retard när jag ba Hööööö? när hon började snacka om det ^^ Och det är jag nog. Men nu är jag insatt! Inte nog insatt för att skriva veckans nyhet dock. Aja. Jag får väl sätta mig någon gång fram emot midnatt ;)

Gud så jag blabblar. Man kan ju tro att jag inte har några mänskliga personer runt omkring mig som jag kan prata med, men så är inte fallet. Mitt språk idag? Vad är grejen? Jag är nog lite trött. Vilket inte är konstigt. Kom hem vid 7 idag. Inte kul. Hade egentligen bara en lektion mitt på dagen, men så var det amesty-möte klockan 4 och det gick jag och johanna på.
Det är värsta intressant. Mänskliga rättigheter är verkligen något som jag tycker är viktigt att uppmärksamma och främja här i världen. En ungdomsgrupp ska de bilda på Jensen. Jag ska vara med (Y) Jag vet inte vad som har hänt med mig riktigt, jag känner inte igen mig själv när jag tittar tillbaka på den skoltrötta ungen som slutade nian med galet låga betyg i jämfört med vad jag kunde haft om jag ansträngt mig. Nu bara ungdomsgrupper och är med på öppet hus för skolan utan något kompledigt eller så!

Ursäkta mig för att jag bara tjatar på. Gudars.
Aja.

Nu blir det lite bilder som vi alla älskar!

sandra gustafsson, header

Sandra Gustafsson, som är min klasskompis både nu och var ett tag i högstadiet också, fick en ny bloggheader utav mig. Fin eller hur? Ja såklart :D Ni kan ju besöka hela hennes blogg för att se hur den ser ut ihop med hennes design, för bara som header ser den lite bakom flötet ut! www.sandragustafsson.webblogg.se är adressen dit!

johanna petersén stark, header, psjohanna
Och här är johannas blogg, som också har fått ett nytt utseende skapat utav duktiga mig ;) Bakgrundsfärgen är inte babyblå för alla retards som tror det. Den är vinterblå, eftersom det är snöstjärnor på. Och jag ska göra något åt att jag bara har sommarbilder på johanna snart har tänkt mig. Måste bara hitta en dag där vi båda är lediga och när solen skiner. Men molnen verkar ju aldrig försvinna och jag blir så himla demprimerad av att det ska vara vinter :(

Aja. Det var det det. Nu måste jag återvända till Wikileaks och se till att få gjort det.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0