Ge mig lite sommar!

Snälla, någon? :) Nästa sommar ska jag stoppa ner lite sommar i en burk och spara så att jag kan ta med mig på vintern. Jag blir så oerhört deprimerad över dethär. Snö överallt. Det har snöat hela helgen hemma, men nu har snön kommit till göteborg också. Inte fri någonstans alltså. Okej om det hade varit julafton nu, men det är mer än en månad kvar tills dess :( Jag har i alla fall planerat alla julklappar utom två och är klara med alla utom en. Superduper! Jag längtar tills jul, väldigt mycket. Just nu sitter jag i skolan min. Första lektionen är snart slut. Fast jag hade ju idrott på morgonen såklart. I en idrottshall vid scandinavium. Gissa om jag längtade till februari och mässan och göteborg horse show när jag såg det eller? Jag och johanna ska fan gå dit efter skolan varenda dag :) Tror mamma skulle beställa biljetter tills i år också, frågan är bara om det finns några kvar till på lördag. Det är ju då man helst vill gå. Jag i alla fall :) Gymkanan, hoppklass & GP-ponnyn.

Min blogg är himla tråkig, jag vet ;)
Men det är för att ni inte kommenterar .____.

Jag har svenska nu i alla fall. Har skrivit en del på min krönika. Men mest kikat på bloggar. De har blockerat facebook på skolans datorer. Mycket dumt. Krönikan ska vara inne på fredag, men då ska jag hitta på annat, så för mig blir det torsdag. Men det är lugnt, jag ska i princip bara renskriva den så är den klar. Skönt. Jag längtar himla mycket tills på fredag, träffa massa vänner :) Synd att agnes sitter fast uppe i kiruna. Blä. Kiruna. Där är det galet mycket snö.

Nu är lektionen slut säger läraren min :) Trevligt. Trevligt. Matte om några minuter då. Satistik. Det tråkigaste kapitlet, bortsätt från geometri -.- På fredag har vi kunskapskoll i matte. Men det är lugnt :) Sista lektionen är historia. Om jag inte har fel så har vi två hela timmar. Precis vad man inte behöver en måndag eftermiddag.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0