Tvserier och Twitter!

Måste rätta det förra inlägget - Alla (utom jag) väntade förjäves på en vit VINTER. Inte en vit snö.

Just nu ser jag på 2 ½ men. En favoritsyssla och något av en traditon klockan 9 på söndagskvällar. Jag älskar den serien alltså ^^ Och efter dubbelavsnitt på sexan så blir det scrubs, den nya säsongen och weeds, också den nya säsongen. Jag älskar de serierna också ^^ Imon är det mer 2 ½ men, chuck, scrubs, how i met your mother och my name is earl. Haha, jag, ha något liv? Näääh, vaddå, hur skulle jag ha tid med det? ^^

Har jag berättat tidigare att jag inte tycker om snön? Aaah. Jag anade det. Jag klagar ganska mycket på snön. Förhoppningsvis försvinner den fortare då. Det vore önskvärt att den bara steg upp från marken och sögs in i molnen igen, så de kunde flyga bort till israel och där där de har " för varmt ". Hur kan det vara för varmt? Om det skulle börja brinna här nu hade jag tagit en kanna bensin och ett par grillkorvar och gått fram till elden för att värma mig.
Men om nu slask är det enda villkoret till att snön ska försvinna så visst kan jag stå ut med det. Fast då måste jag köpa mig ett par skor. Hittar inga rosa hunterstövlar tyvärr, de tillhör förra sommarkollektionen tydligen, så det är inga butiker som säljer dem längre. Jag ska gå och köpa ett par uggs på lunchen imon, och så önskar jag mig hunter i födelsedagspresent istället. När vårkollektionen har kommit ut.

Nu tog reklampausen slut så nu återvänder jag till tv:n och colan. Det är så jävla roligt, önskar att ni såg detta alltså ^^ Berta spelar ut Charlie & Alan mot varandra och Jake är en sån gaaaalet rolig unge ^^

Ny reklampaus!
Jag skulle kunna skriva en bok om hur mycket jag älskar mina tv-serier ^^

Men det var inte detta jag skulle tjata om. Jag skulle skriva ett kort inlägg om att twitter suger egentligen. Tänkte öppna ett konto idag, sådär fem år efter alla andra, och då var twitter.com/thistla upptaget. Hur fan händer det eller? Ofta inte Thistla är ett helt unikt namn? Det finns inga andra träffar på facebook och det är bara jag på googles första sida. Och så kommer någon dum idiot, som dessutom är ful, på att "Hey, jag ska heta thistla på twitter bara för att." Det gjorde mig inte glad. Annathistla blev jag tvungen att heta nu, men jag är så irriterad att jag funderar på att skita i twitter -.-

Ni har antecknat allt hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0