Sista inlägget år 2010

Jag har inte varit så värst duktig på att uppdatera bloggen det senaste. Nej, jag vet. Jag har varit lite lat.

Ikväll är det nyårsfirande hos amanda, det ska bli så satans kul :D

Det är sjukt att år 2010 är slut. Vart tog det vägen? Slutat nian, börjat gymnasiet. Varit i london & spanien. Tog bort Calle, köpte Cattis. Slutade rida, började rida, slutade rida. Fått två nya mobiler. Hittade en sida på facebook som visade alla statusuppdateringar jag gjort 2010. Det har varit ett ganska bra år :)

Jag bloggar mer ordentligt någon gång under lovet sen ^^ Berättar vad jag fick i julklapp osv. Och fixar klart med designen, det ser förjävligt ut nu, jag vet det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0