Sadelprovning!

Hej bloggen :)
Jag har varit sjuk sen i torsdags. Inte roligt. Blev inte bättre av att jag var så galet trött och okoncenterad på fredag att jag var tvungen att lämna in två uppgifter till skolan som kunde blivit MVG, men jag var helt snurrig i huvudet så jag vet inte vad jag skrev typ ^^ Aja. Jag är rätt så spänd på att se betygen efter jul. Slutbetyg i  kurser. Det är fan vansinnigt.

Mamma och jonna kom hem från stallet för ett tag sedan. De har provat sadlar till ponnyen. Den dyraste köpte de tydligen. Helt sjuuuukt mycket pengar man lägger ner på hästar och hästprylar. Jag förstår inte hur hockey kan vara i närheten så dyrt?

11000 riksdaler kostade sadeln (!), tur att den var begagnad då. 30000 var nypriset tydligen. Jag försöker fortfarande smälta detta. Hoppas att den är jävligt skön nu då ^^ Jensen, Jansen, någonting var märket. Rolf Göran Bengtsson har tydligen en sån fast i hoppmodell (Y)
30000, det är fan vansinnigt.

"Trevligt sto f-01, ca 165 cm. e. Solos Carex u. Mummy´s Light xx ue. Linacre xx. Haft två föl. Efter det tävlad 0,90 och 1,00 felfritt, startad i debutant fälttävlan. Pris endast 30 000 kr vid snabb affär." www.hästnet.se 

Det kan man också få, om man råkar ha 30000 kronor över. En häst alltså. Aaah.

Det är julafton SNART SOM SJUTTON :D Tagga!!
Och sen är det nyår. Och så börjar vi på 2011. Då har jag gått på gymnasiet i en termin. Gaaaalet. Det känns mer som två veckor eller något. Vart tog tiden världen?

Jag vill åka till london :)

Ska fixa med designen sen också när jag får tid :)

Kommentarer
Postat av: Ellen

Du vet att din sadel ny kostar lika mycket som jag köpte min häst för? O.o

2010-12-20 @ 19:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0