Om en vecka är det jullov!

Och det är typ allt jag kan tänka på :D Jul<3 Fast det är typ julavslutning på tisdagen. Får se om jag tycker det är värt att åka in för en och en halv timme när det tar typ 3 timmar att ta sig till stan och tillbaka. Onödigt. Hellre en lovdag till. Det är galet vilka korta lov vi får i denhär skolan. Först började vi efter sommarlovet en vecka innan alla andra och nu slutar vi två dagar innan jul. Inte okej. Vi ska börja direkt efter nyår också. På en fredag. Vilken skola börjar på en fredag? Vad är poängen med det? Hela helgen kommer bli fucked up. Men jag och Ellen ska nog gå på bio på fredagen så det blir nog en bra dag ändå :)

Men herregud, jag börjar redan prata om när lovet är slut. Det har inte ens börjat ännu. Jag tänker fan stanna hemma i två månader efter jul :)

Det var inte lätt att gå upp i morse alltså, jag avskyr verkligen ojämna(?) veckor när jag går tidigt. Måste vakna vid halv 6. Kvart över 5 om jag ska duscha också. Inte kul. Och vi har galet mycket att göra i veckan nu. Jag behöver verkligen sova lite. I alla fall inte sitta på bloggen och skriva ett helt onödigt inlägg, men nu gör jag det i alla fall :) Min romananalys är nästa klar. Men jag fattar inte hur jag ska få den till att bli 2 sidor? Verkligen inte. Jag har skrivit massor, men det är bara 1 sida än så länge. Blä.
I eftermiddag är det idrott och då ska jag kunna stabilt sidoläge och HLR typ. Om människan har en nackskada ska man inte röra honom. Det har jag lärt mig. Vi har inte haft MT på denna idag. Tråkigt. Hoppas vi får två tillfällen imon :D Nu slutar jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0