Fototema: Den nya istiden

Någon som har sett Day After Tomorrow? Det är en hemsk film. En utav mina värsta mardrömmar på duken. Helt vidrig. Världen går under. Inte på något coolt sätt med massa action-effekter utan med is och snö. En ny istid. Fatta va hemskt?
Okej, jag är lite ironisk. Det är ingen mardröm direkt. Men bara tanken på snö får mig att rysa -.- På vägen hem från skolan idag så var det en stund där när jag tänkte Åh va vackert det är. Men sedan frös min högerhand till is när jag skulle fota, så det var bara under en bråkdels sekund jag tänkte så. Oroa er inte ^^ Men nu, såhär på bild, så ser det riktigt fint ut. Ja. Ni skulle bara känna hur det är utanför dörren. 20 minus igår, bara 17 idag. 12 minus nu, mitt på dagen. Gör det till vår snälla!

vinter, alingsås

vinter, alingsås, fågel

vinter, alingsås, istid

vinter, alingsås, istid

Jag gillar inte detta nya klimatet något vidare. Det har ju aldrig varit snö i sverige förut typ. Mamma pratar om någon sånhär vinter när jag var liten, men sedan dess har ju alla (utom jag) väntat förjäves på en vit snö. Det är inte tillåtet att gilla snö eller is eller kyla! Nu ska jag svepa in mig i en filt och se på lite tv. Synd att jag inte har någon cola hemma. Och för att sörja det lite, och lätta upp stämningen lite här i inlägget så lägger jag upp en helt otrolig bild som väcker väldigt starka känslor hos mig ^^

coca-cola, cocacola, cola

hejda

Kommentarer
Postat av: pinch

HAHAHHAHAH, så anna thistla^^



Asfina vinterbilder!

2010-12-05 @ 18:35:19
URL: http://pinch.bloggplatsen.se
Postat av: Susanna

såå fina bilder!

2010-12-06 @ 16:46:28
Postat av: Johanna

Cola bilden (Y) Herrljunga tävling, eller hur? :)

2010-12-06 @ 23:01:47
URL: http://psjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0