Bloggrenovering på G!

Hejhej :)
Ben & JerrysBen & JerrysBloggar ifrån skolan igen. Det är frustrerande att tangentbordet är så himla litet och ovant från min stora dator hemma. Och FN-tangenten sitter längst till vänster i hörnet - Ctrl brukar sitta där hemma, så jämt när jag ska kopiera något trycker jag på FN. Galet störande. Jag känner att min blogg är så himla intressant. Oh men jag vet. Verkligen. Väder/ointressanta-saker-som-jag-gör-just-nu. Mmmmh :) Men jag vet inte vad jag ska blogga om! Ni kanske vill läsa mitt soarbete om Kongo? Nej, jag trodde inte det. Jag är nästan klar nu, det är gött i alla fall. Ska sätta mig och skriva klart konsekvenser, lite på åtgärder och avslutningn när jag kommer hem idag. Vi slutar om en halvtimme. Sen har jag matte i en timma och historia i två. Och sen slutar jag och då är det freeeeeedag :D Det betyder ben n' jerrys glass och ett nytt avsnitt av the vampire diaries på webben :) Så galet spännande är serien. Förra avsnittet om Katarina Petrova (Katherin Pierce) var så spännanade att jag dog lite! Sorgligt är det att Elena & Stefan inte är ihop längre :( Dom ska vara tillsammans så jag kan få Damon (A)

Som sagt. Väldigt seriös är jag med att blogga. Aaaa. Johanna fick en ny design igår. Se den på www.psjohanna.blog.se , jag blev nöjd :) Jag ska också få en ny design. En något smalare hade jag tänkt, med inlägg på 700 px och högerspalten 180 px. Istället för 800 och 200 som nu. Det blir lite väl brett på små skärmar. Den blåa rosen i mitt förrförra inlägg hade jag tänkt använda. Det ska bara bli en tillfällig vinter-design. För i februari tänker jag låtsas att det är vår och varmt även om det är snö och kallt.

hejda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0